Sponser

Isnin, 17 September 2012

Laporan Awal : Pelan Pembangunan Pendidikan (PPP) 2013-2025..Ulasan dan Pendapat

Sudah anda membaca laporan awal : Pelan Pembangunan Pendidikan (PPP) 2012-2025. Jika belum, anda boleh memuat turun dokumen berkenaan laporan tersebut di sini:



Muat turun di sini:

http://pendidikguru.org/portal-pmo

...atau di sini:
Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia 2013-2025 - Bahasa Malaysia

Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia 2013-2025 - Ringkasan Eksekutif - Bahasa Malaysia

Malaysia Education Blueprint 2013-2025 - English

Malaysia Education Blueprint 2013-2025 - Executive Summary - English 

http://www.e-sentral.com/search/byid/1706






Jika kita menghayati isi kandungan laporan awal PPP tersebut. Barulah kita boleh memahami perjalanan pendidikan malaysia akan datang. Secara jujurnya laporan tersebut lengkap dan penuh dengan fakta-fakta yang diperlukan.

Pandangan dan ulasan dari semua pihak boleh dilontarkan mengenai laporan awal PPP tersebut. Semua ini adalah demi kebaikan sistem pendidikan negara dan memberi peluang kepada semua melibatkan diri dalam pembangunan laporan tersebut.

Bagi saya, laporan ini sangat baik. Namun saya belum boleh memberikan ulasan terperinci mengenai laporan ini kerana banyak bahagian yang perlu saya baca dan fahami lagi sebelum dapat mengulas serba sedikit laporan PPP tersebut mengikut kefahaman saya. Diharap selepas ini saya boleh melontarkan ulasan dan komen saya mengenai laporan awal PPP tersebut.

Kepada rakan-rakan pembaca, jika anda mempunyai pandangan dan ulasan mengenai laporan tersebut bolehlah berkongsi dengan saya dan rakan-rakan dalam blog ini. Semoga ulsan dan pendapat rakan-rakan sekalian boleh memberi lebih banyak ruang untuk menambah baik laporan awal PPP ini.





0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Adverleds Sponser

Dikuasakan oleh Blogger.
 

Minda Pendidik Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger